Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες


Στην 84η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ) που πραγματοποιείται την περίοδο 7-15 Σεπτεμβρίου συμμετέχει και φέτος η Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε. στο περίπτερο 12 Digital Greece του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Η εταιρεία παρουσίασε τη δραστηριότητά της μέσω έντυπου ενημερωτικού υλικού, αλλά και ειδικού βίντεο που προβλήθηκε στην οθόνη του περιπτέρου.

Η συμμετοχή της ΗΔΙΚΑ στη φετινή Διεθνή Έκθεση σηματοδοτεί τον αναβαθμισμένο ρόλο της στον ψηφιακό μετασχηματισμό του κράτους, αποτελώντας έναν από τους πλέον βασικούς βραχίονες του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

H φετινή της παρουσία εντάσσεται σε μία σειρά εξωστρεφών δράσεων, στο πλαίσιο ενημέρωσης και επικοινωνίας με τους πολίτες, αποσκοπώντας στην ανάδειξη του έργου της τόσο στο επίπεδο της ψηφιακής διακυβέρνησης μέσω της διασύνδεσης πληροφοριακών συστημάτων, όσο και στο επίπεδο της προσφοράς της στο κοινωνικό σύνολο στους τομείς της κοινωνικής ασφάλισης, της ηλεκτρονικής υγείας, της κοινωνικής πρόνοιας. Η ΗΔΙΚΑ με αξιοπιστία και συνέπεια εξυπηρετεί 10 εκ. πολίτες, 2.66 εκ. συνταξιούχους, 500 χιλ. νοσηλευόμενους, 50 χιλ. γιατρούς και 12 χιλ. φαρμακοποιούς μέσω σύγχρονων ψηφιακών συστημάτων εθνικής εμβέλειας και υπηρεσιών όπως η Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση, o Ιατρικός Φάκελος Ασθενή, το Μητρώο του ΑΜΚΑ και οι εφαρμογές προνοιακών επιδομάτων (ΚΕΑ, ΚΟΤ, Α21 κλπ), ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζει καθημερινά τη λειτουργία των φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ, ΕΤΕΑΕΠ) και των δομών A'βάθμιας και Β'βάθμιας Φροντίδας Υγείας. Επιπλέον, λειτουργεί ως "κόμβος" διασυνοριακής επικοινωνίας και ανταλλαγής πληροφοριών στους τομείς Κοινωνικής Ασφάλισης και Υγείας στο πλαίσιο συμμετοχής της σε Ευρωπαϊκά προγράμματα. Η καινοτομία, η αξιοπιστία και η κοινωνική ενδυνάμωση αποτελούν το τρίπτυχο της αποστολής της.

 

Δελτίο Τύπου